• Willkommen im denk-Forum für Politik, Philosophie und Kunst!
    Hier findest Du alles zum aktuellen Politikgeschehen, Diskussionen über philosophische Fragen und Kunst
    Registriere Dich kostenlos, dann kannst du eigene Themen verfassen und siehst wesentlich weniger Werbung

Mein Gottesbild

Werbung:
@-möbi

Zu 1.:
Lieber Extrakte :ironie: meiner "alten" Philosophen als eklektizistisch-esoterisches Geschwurbel ...:lachen:

oba jo!
is scho guat so.

moch´s hoit nua obe - des mocht ma nix.

hätt eh net glaubt, dass´das vastehst...

waßt möberl, sei ma net bes:

du bist jo sicha a gscheita, gebüdeta mau - meglicherweis vielleicht sogoa scho ZU gebüdet.
oba des, wos i maan, des vastehst du ned. davon host du ka aunung.
des warat nämli des weibliche element von der philosophiererei.
und des host du net.
des föt da.
(und net nua in da philosphie - es föt da ibahaupt).
ob da kau ma nix moch´n -des muasst du söba aussefinden, wias´d zu deina eigenen weiblichen seitn kumman kaunst.


vielleicht höfat da do des höhlengleichnis von dem platon, dein freind, weida?
nua, dass´da des hoit modifiziert vuastön miassatst - statt der sunn hoit die mond - und die gaunzn mauna betn imma nua des goidana koib au (oiso die sunn - du vastehst mi).

nau - gaunz kaun i da´s jetzan net erklärn - oda sog ma: i mog jetz net - weu du wüst es eh net wissen.
gö?


mocht oba nix.

nua, dass i da´s hoit amoi gsogt hob...

d´kathl
 
AW: Mein Gottesbild

@ kathi: Interessant, dass du jemandem etwas in einer Sprache erklärst, von der du weißt, dass er sie nicht bzw. nur schwer verstehen kann. Was im obigen Beitrag allerdings nichts mit dem Inhalt zu tun hat. :)
 
Werbung:
Zurück
Oben