A
Anike
Guest
AW: café misantropique
Heute Nacht ist wieder Selbstbedienung?
Macht ja nichts, ich verziehe mich in meine Nische.
Heute Nacht ist wieder Selbstbedienung?
Macht ja nichts, ich verziehe mich in meine Nische.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Guten Morgen,
wenn Tee mit Milch gegen Föhnbedingte Kopfschmerzen hilft, bringen Sie mir bitte auch einen, Frau Johanna. Was ist Herr Plotin, rauchen wir eine zusammen, oder ist es Ihnen noch zu früh?
da schef deaf des oba net seng dass i bei de gäst sitz. des mog er net. oba mir is wuascht i muaß jo a amoi meine Fußerl ausrostn oder?
Jo und eine meiner Lieblingsgäst die Frau EarlyBird. De is glaub i in ana Manufaktur tätig weu jetzt amoi hots so komische Glasl daherbrocht. Oba da Schef mog sowos außerdurliches net. Do muaß ollas traditionell und klassisch sei.![]()
hallo Frau Anike,
mei gfrei i mi dass i sie siech heite, Kopfweh haums? Jo i a und mir gengan die leit heite so auf die Nerven. Wenn´s ihnen nix ausmocht setz i mi a bißl zu ihna.da schef deaf des oba net seng dass i bei de gäst sitz. des mog er net. oba mir is wuascht i muaß jo a amoi meine Fußerl ausrostn oder?
Songs Frau Anike wissen sie wos der Herr Plotin is? Der is a bißl wos bessers gö? Aumtsrot oder Stodtrot oder irgendwos in der Politik! Vielleicht is a maunchesmoi in Brüssl weu er maunchesmoi a gaunze wochen net kumt. Kaun sei das er do in Brüssl is!
Die Frau Scilla is irgendwos in der Uno, die redt oft englisch. Stundenlang telefoniert de englisch umanaund. Naujo wers kau!!
Die Frau Kathi is glaub i Klavierlehrerin oder so de hot so schene launge Finger. Und sie is so ausgeglichen. De mocht wos mit Musik.
Jo und eine meiner Lieblingsgäst die Frau EarlyBird. De is glaub i in ana Manufaktur tätig weu jetzt amoi hots so komische Glasl daherbrocht. Oba da Schef mog sowos außerdurliches net. Do muaß ollas traditionell und klassisch
sei.
Nau guat Frau Anike jetzt bring i ihna den Tee mit Müch. Und Zigarillos san sowieso net guat wauns kraung san.