• Willkommen im denk-Forum für Politik, Philosophie und Kunst!
    Hier findest Du alles zum aktuellen Politikgeschehen, Diskussionen über philosophische Fragen und Kunst
    Registriere Dich kostenlos, dann kannst du eigene Themen verfassen und siehst wesentlich weniger Werbung

Die verschiedenen Dialekte im deutschen Sprachraum

Dounkschei doun, Rhona und Miriam.

Und Mariann': Find'st schou wein zan Balinarisch quageln.

Zeili
 
Werbung:
oh mein gott

ha, ich mach mir gleich in die hosen vor lachen!:lachen:
leider spreche ich so gut wie keinen dialekt, obwohl ich mit im tiefsten thüringen "aufgewachsen" bin, mein vadder (jetz wohn ich in hamburg, das färbt irgendwie ab digger... :koenig: ) spricht zwar fliessend hochdeutsch war aber nur am wochenende zu hause
es is extrem witzig in der küche zu sitzen und meiner mom und meiner tante zuzuhören wie die, aufgepasst, rumgagschen.
UND NU N TIPP: NIEMALS (!!!) sagen dass thüringisch un sächsisch das selbe sin, da sin laut meiner mom riesige unterschiede: in sachsen: ne
in thüringen: ge
am ende eines satzes.
ausserdem beim sächsisch sprechen: unterkiefer nach vorn und "lofen" lassen (die sprache)
also denne, tolle idee son thread zu machen!:jump6:
 
Katja :kuss1: !!!

Jetzt weiß ich, was ich falsch mache, wenn ich versuche, den sächsischen Dialekt nachzumachen!
Das ist nämlich eine Spezialität von mir, dieses Nachäffen von Dialekten, ich kann das wirklich gut!
Nur beim Sächsischen ist mir das nie so richtig gelungen, aber mit vorgeschobenem Unterkiefer hört es sich echt an, ich habe es sofort ausprobiert!
So lernt der Mensch nie aus!

Fortuna
 
AW: Die verschiedenen Dialekte im deutschen Sprachraum

I BIN A ERSOTZTÄULOGA

Mei Keapa wird, i muaß eichs kloga,
schee laungsaum zum Ersotztäuloga!
Im Mund, do hob i foische Zent,
wäu i sunst nix mehr beissn kennt,
a Aug, des is in Russlaund bliem,
dafia hob i a Glosaug drin,
geh i spaziern, a längre Streckn,
brauch i zum Stützn scho an Steckn,
wäu i schlecht hea und des net geht,
hob i im Ohr a Hörgerät,
zwaa Brülln hob i, des is ka Schmä,
fir d´Fern ane, ane fir d´Näh,
damit mei Herz net ständig rast,
haums ma an Schrittmocha vapaßt.
Wäu mi vaschandlt hot mei Glotzn,
hob i aum Kopf a Kunstmatrotzn,
des Hüftgelenk, wäu obgewetzt,
des haums ma aus Titan ersetzt,
zwa Eisnplottn und a Droht
de hoitn d´Wirbesäuln mia grod.
I brauch jetzt boid kan Dokta mehr,
scho eher an Mechaniker!
Grobt mi amoi de Nochwöt aus,
zahns mi aus meina Kistn naus,
stengan daun do, bestaunan mi,
hoib Mensch und hoib Maschinarie,
betrochtn mi von Kopf bis Fuß
und kumman endlich zu dem Schluss:
"Des Ding do woa ka menschlich Wesn,
des woa a Alien gewesn!"
 
AW: Die verschiedenen Dialekte im deutschen Sprachraum

I BIN A ERSOTZTÄULOGA

Mei Keapa wird, i muaß eichs kloga,
schee laungsaum zum Ersotztäuloga!
. . . .
Grobt mi amoi de Nochwöt aus,
zahns mi aus meina Kistn naus,
. . .
Los mi rotn, va weinsd' in Deiner Sproch beeinflusst bist: Ostösterrreich !? (zwischen Ybbs an der Donau und Neusiedler See).

LG

Zeili
 
AW: Die verschiedenen Dialekte im deutschen Sprachraum

Was mir aus meinem Germanistikstudium noch hängen geblieben ist, ist einzig die Appel-Apfellinie...
 
Zuletzt bearbeitet:
AW: Die verschiedenen Dialekte im deutschen Sprachraum

Los mi rotn, va weinsd' in Deiner Sproch beeinflusst bist: Ostösterrreich !? (zwischen Ybbs an der Donau und Neusiedler See).

LG

Zeili

Naa Zeili, bin a woschechte Weanarin!! Do geburn und aufgwochsn. Oba wias hoit so is in Östarreich, do vamischt si sche laungsaum ollas. Und waunns so weidageht, wea ma boid a no tiakische Vokabln vawendn miassn, des wiad daunn a Hetz wean! (kaun oba driba jetzt goa net lochn!)
LG -pinki-
 
AW: Die verschiedenen Dialekte im deutschen Sprachraum

Naa Zeili, bin a woschechte Weanarin!! Do geburn und aufgwochsn. Oba wias hoit so is in Östarreich, do vamischt si sche laungsaum ollas. Und waunns so weidageht, wea ma boid a no tiakische Vokabln vawendn miassn, des wiad daunn a Hetz wean! (kaun oba driba jetzt goa net lochn!)
LG -pinki-
Passt a guat za da EU, wounn in Estarreich lauta Estarreicha san (waradn).

Pfiati bis zan näxten Moi sogt da Zeili
(aus da Steiamoak zuagwoundate Wahlwiener)
 
AW: Die verschiedenen Dialekte im deutschen Sprachraum

Kleiner Lehrgang --- schräg kopiert :)


%C2%B4Kunstbilder.jpg
 
Werbung:
AW: Die verschiedenen Dialekte im deutschen Sprachraum

I kum aus da Steiamoak, genau gsogt aus da obasteiamoak.
Woa oba laung wo ondas und bin doat auf fü leit troffn dei fu überoi herkuma san.
Aus kärntn, tirol, niedaösterreich, obaösterreich usw.
Somit hot sie mei dialekt ziemli vamischt mit oll denn Einflüssn von den aundaren leitln.
I dua ma a schwa dialekt zu schreim wei is gwohnt bin das i im intanet imma hochdeutsch schreib.
Mit da Zeit hob i a feststön miassn das zwischn obasteiamoak und untasteiamoak a gewaltiga untaschied is.
Dei hom olle gonz spezielle wörta deist übahaupt nid vastehst wennst do nid heimisch bist, so wias hoit ba uns a einige wörta gibt wos sei nid glei vastehn.
Oiso i find jo das mei dialekt nid a so schlimm is, im gegensatz zu maunch aundaren, wo i ma söba schwa dua das is vasteh.
Gibt a in da Steiamoak so eingsessane dei gaunz a eigenen Sproch fost entwicklt hom und wo ma sie ois steira schwa duat die aundan steira zu vasteh. :)

Wenns irgendjemand nicht verstanden haben sollte dann einfach melden, aber ich glaub des war nicht so schwer zum verstehen.
Beziehungsweise tu ich mir ziemlich schwer dialekt auch zu schreiben weil ich diesen eigentlich nur spreche und auf hochdeutsch umstell sobald ich eine tastatur in der hand habe.

Lg

aus der steiermark

eisprinzessin
 
Zurück
Oben