• Willkommen im denk-Forum für Politik, Philosophie und Kunst!
    Hier findest Du alles zum aktuellen Politikgeschehen, Diskussionen über philosophische Fragen und Kunst
    Registriere Dich kostenlos, dann kannst du eigene Themen verfassen und siehst wesentlich weniger Werbung

Die verschiedenen Dialekte im deutschen Sprachraum

Macht Dialekt dialektisch?

Nein, praktische Dialektik kann man m:E. nicht lernen, die muss man im Gefühl haben... Für Deutsche ist das aber im Allgemeinen kein großes Problem, denn die deutscha Sprach ist an sich eine ausgesprochen dialektische... Die ist wie geschaffen dafür... Es gibt aber auch ausnahmen... Österreicher beispielsweise verstehen die Dialktik gar nicht... Absoluter Totalausfall...
 
Werbung:
Nein, praktische Dialektik kann man m:E. nicht lernen, die muss man im Gefühl haben... Für Deutsche ist das aber im Allgemeinen kein großes Problem, denn die deutscha Sprach ist an sich eine ausgesprochen dialektische... Die ist wie geschaffen dafür... Es gibt aber auch ausnahmen... Österreicher beispielsweise verstehen die Dialktik gar nicht... Absoluter Totalausfall...
Die Österreicher haben ihren Wittgenstein. Nicht nur den Amadeus und den Franz S.
 
Von Karl Popper gibt es ein schönes Zitat: Ich weiß, dass ich nichts weiß. Und das weiß ich nicht genau.
 
Werbung:


„Bua“, hot d'Muatter gsait, „dees Mädle, wo du so flattierscht ond mit dere du so rompussierscht ond romflanierscht, an dere han i scho gar koi Pläsier. Dere ihr Familie dees isch a Bagasch. D'Muatter isch a Ragall - guck dr bloß amol dere ihren Däz ond dere ihr Visasch a! So a mechants Mensch ka i net äschtimiere. Dr Vatter isch au a Kannallje, sonscht isch er ganz passabel. I an deinere Schtell hett net d'Kurasch, ‚s Bordmannee uffzmachet ond schpendabel z'sei. Dia ganz Sach isch mer scho arg schenant.“

„Muatter“, hot dr Bua gsait, „no dusma, mach me net schalu. I schaßs d'Erna net. Wenn i no mei Pläsier han! Mir pressiert's jo net so grantig mit'm Heirote. Aber bei meinr letschte Fisit han i gseha, daß dia Muatter ganz wif ond adrett isch, ond wenn se so mit ihrem Salettle ern Fodell hockt henter ihre Paseele mit ihrem Schemisle ond ihrer Ondertallje - ond a Fazinettle hot se mer au scho geschenkt -, no sieht se aus wia a Madam.“

Diese Wörter kennt man hier auch. :)
 
Zurück
Oben